torsdag den 10. april 2014

Grafiske påskeæg

Normalt pynter jeg ikke sådan rigtigt til påske - et par søde ophæng på en forårsgren er hvad det tidligere er blevet til, men det er nok fordi jeg ikke er så meget til nuttede kyllinger og grimme påskeharer :)

Men det er kun fordi jeg ikke tidligere har fundet påskepynt så FANTASTISK som dette....Jeg har nemlig købt de smukkeste æg med grafisk skrift / citater / vers og print...jeg er altså totalt pjattet med dem - prøv lige at se dem her






 
Tænk de er håndlavede og lavet helt specielt til mig (M selvfølgelig for mine øjesten Magnus & Mille). Det er den meget dygtige Christina Korsgaard der har lavet dem, og er du også blevet forelsket i æggene, så har hun en webshop (lige HER ) hvor hun sælger æg og mange andre spændende ting med citater på ....man kan vist helt selv vælge teksten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar