torsdag den 12. april 2012

Legehuset sommerklart...

Ja temperaturen steg lidt i dag og vi længtes efter sommerens leg og sjov i haven...så mellem regnbyerne blev ærmerne smøget op og ungernes legehus rengjort og gjort klar til masser af nye legetimer.

Da vi flyttede ind for 2 år siden var legehuset lyserødt og slidt - meget prinsesseagtigt, og Magnus nægtede at sætte sine ben i det lyserøde hus....så jeg malede det sort/hvidt sidste sommer (også noget pænere for os andre at kigge på :)), og nu bliver der rigtig hygget i huset, leget købmand og restaurant, hvor de laver masser af mad....
I huset har jeg malet et bord/stole sæt i hvid/lilla, et lille skuffedarie solgul og et gammelt natbord er blevet til et børnekomfur og amagerhylden rummer servicen. Lignende komfur fås i min butik lige her
Thomsons.dk.








Så mangler vi bare solen, det varme vejr og at få plantet blomster i altankasserne :)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor hyggeligt.. vi længes også efter rigtig forår herude.. håber snart det kommer for at blive det kære forår!!

    SvarSlet
  2. Det er bare SÅ fint Tine.... Helt vildt.... Ville også ønske vores have kunne rumme et større legehus hvor jeg ku ha udfoldet mig lidt mere... Men det går altså ikke, så kan vi ikke være der overhovedet :-) :-)

    SvarSlet
  3. Ja det er faktisk super hyggeligt at indrette legehus - her kan jeg lege lidt med farverne :) (kunne faktisk også godt bruge det dobbelte plads til endnu mere sjov ;))
    KH Tine

    SvarSlet