søndag den 15. april 2012

NYT KONTOR...

Det er nemlig blevet helt færdigt nu mit kontor....har længe arbejdet på det men først nu fik jeg fingrene i det rette skab og resten er kommet helt på plads som jeg havde tænkt mig det :)
Vores kontor er stort, men så rummer det også både mit hjemmekontor, min mands skrivebord, krea-rum til ungerne og gæsteværelse....
Her kommer en lang række billeder af rummet...





Gamle bogkasser der er malet i forskellige farver. Den gule har fået hjul under så den kan skubbes ind under bordpladen og dermed ikke fylder så meget :)





Min nye opslagstavle - bare et stykke stof på en masonitplade og så op på væggen :)





De grimme ringbind blev en smule kønnere med et stykke tapet på :)


GOD SØNDAG TIL JER :)






6 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det flot - og imponerende at rumme så mange funktioner i ét rum.

    SvarSlet
  2. Tak ;) Det er ikke så slemt når nu rummet er så stort - men skal jo selvfølgelig både tilgodese børnene, manden, gæsterne og mig selv i rummet :)
    KH Tine

    SvarSlet
  3. Virkelig lækkert kontor du har :)

    Vh. Anne Sofie

    SvarSlet
  4. Hej Anne Sofie
    Tak skal du have :)
    KH Tine

    SvarSlet
  5. Hej Tine - hvor er det bare flot! I det hele taget så er dit hjem fantastisk flot, og hvor er jeg bare glad for at du er begyndt at blogge ;-) Knus; Heidi

    SvarSlet
  6. Hej Heidi
    Tak for de pæne ord - jeg følger jo også dig tæt - er tosset med din stil også :)
    KH Tine

    SvarSlet