fredag den 13. april 2012

Jeg er lige nødt til at vise jer....

Jeg har fået nye produkter i butikken Thomsons.dk og selvom jeg ikke i min egen bolig (udover tullepigens værelse) er så meget til farver og retrostoffer så er jeg faktisk helt tosset med disse ting - kunne næsten ønske mig en baby til at lægge på sådan et fint tæppe :)
De er bare SÅ fine. Det er de smukkeste håndlavede ting i retro/vintagestoffer. Babytæpper, legetæpper, slumretæpper, børnesengetæpper og puder. Det hele er bare så lækkert håndværk og virkelig kvalitet!! Prøv lige at kigge på puderne - patchwork af retrostoffer i firkanter, foret så de ikke er så tynde i stoffet og efterfølgende quiltet med neontråd - SÅ fedt :) Se alle detaljerne


Baby/børnetæpperne finder du lige her babytæpper
Puderne finder du lige her puder
Slumretæppet finder du her slumretæppe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar