onsdag den 18. april 2012

Masking tape...

Hold da helt maule det er genialt :) Ja ved godt at jeg er lysår efter de fleste her i blogland der junglerer rundt med masser af masking tape, men det er så først nu der er landet noget i min postkasse....og selvom jeg endnu ikke har modtaget det hele og kun lige har sat 2 strimler på - så er jeg overbevist.
En kedelig hvid vase/skål i porcelæn (tror jeg havde sådan en til grydeskeer da jeg flyttede hjemmefra for 20 år siden :)) fra genbrugen til 10,- og så lidt tape - og wupti har jeg en sød vase til mine nyplukkede tulipaner fra haven :)
Det må jeg altså have i min butik også har jeg lige nået at tænke fra posten kom ved 10 tiden her i formiddags - og der er ikke langt fra tanke til handling her ved mig, så nu har jeg allerede bestilt 600 ruller blandet tape i alle mulige og umulige varianter - VILDT SPÆNDENDE :) (jeg skal nok sige til når de landet i butikken - så er der nemlig rabat til bestillinger fra blog-vennerne :))
Nå men jeg plukkede også lige nogle andre søde blomster i haven ....er ikke nogen ørn til botanik overhovedet, men mon ikke det er juleroser ? - yndig farve i al fald...


God onsdag til jer! KH Tine




Ingen kommentarer:

Send en kommentar