søndag den 24. februar 2013

give away!!

WUP WUP jeg er kommet over 100 faste læsere her på bloggen og det er SÅ fantastisk synes jeg...jeg er bare så glad for hver en af jer der synes det kan være inspirerende at læse med her :)

Og det skal da fejres ja det skal....jeg har i butikken fået de lækreste skærebrætter i teaktræ med læderstrop fra Bloomingville. De er så store og lækre, at vi hos os både bruger dem til at skære på men bestemt også til at servere på...både brød, kager, og varm mad....det samler så fint flere skåle på bordet...og det er sådan et fint bræt jeg udlodder til en heldig læser af bloggen. Det har en værdi af kr. 449,-


Regler for deltagelse:

1 lod for at kommentere og være fast læser (husk at skrive din mail hvis du ikke har en blog så jeg kan kontakte dig hvis du vinder.


2 lodder for at kommentere, være fast læsere og dele min give away på jeres blog (brug gerne billede )

Skriv gerne hvor mange lodder du deltager med :)

Udtrækning sker den 10/3 kl. 20 via random org.

 

47 kommentarer:

  1. Jeg er VILD med dem!! OG jeg er på jagt efter skærebrætter i træ OG jeg har været i praktik hos BV i sommers - se DET er da ikke bare et tilfælde hva? haha.. Ejjj men hvor gad jeg godt vinde dem! og hvor er jeg glad for, at jeg netop faldt over din blog. Den er virkelig fin!
    kh niftybynehl.wordpress.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 100 læsere :)
    Jeg er med på 2 lodder og har lagt et link + billede i min sidebar.

    Fingers crossed!
    xoxo Jean (Jeans-Finurligheder)

    SvarSlet
  3. Tillykke :) deltager 1 lod ,
    Y.l.gun@hotmail.com
    KH Luisa

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med 1 lod og håber på at vinde

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  5. Tillykke med de 100:-) jeg snupper 1 lod og krydser fingre for at det er et lod fyldt med held...

    Kh. Mette (mette.suberling@gmail.com)

    SvarSlet
  6. 2 lodder :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  7. 1 lod
    De er vildt flotte!

    Camilla / toenning@gmail.com

    SvarSlet
  8. Vildt flot! Napper 1 lod. :)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare et flot skærebræt.
    Jeg deltager gerne med 2 lodder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr til en sport hjemmeside(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-28.html

    SvarSlet
  10. Jeg er VILD med det skærebræt...så et lod i puljen fra mig.
    Peekaboo.dk@gmail.com

    SvarSlet
  11. Hvor ser det lækkert ud, jeg er med på to lodder.

    SvarSlet
  12. Så lækkert!!!!!

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  13. gerne med på 2 lodder:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Deltager gerne med 1 lod :-)

    SvarSlet
  15. Ja de er s lækre de skærebræt så jeg griber chansen for at være med.:-)
    3 lodder da jeg også deler på min blog.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  16. Total lækker give-away... skærebrætter SKAL nemlig være af træ ;-D

    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  17. Nøj de er lækre. 1 lod til mig, tak :-)
    Eva

    SvarSlet
  18. Sikke da et SKØNT skærebræt.
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  19. Jeg deltager med 1 lod.
    Mange hilsner
    Anette
    anette.vind@gmail.com

    SvarSlet
  20. Uf, hvor er de lækre. Perfekte til at servere lidt af Italien på :) Jeg har desværre ingen blog, så deltager blot med ét lod - og en masse krydsede fingre :)

    SvarSlet
  21. Smider 1 lod i puljen og tillykke med de 100 faste læsere!
    Lækker give-away - elsker at servere mad på en anderledes, æstetisk måde :)

    SvarSlet
  22. En super flot give away.
    Jeg deltager med to lodder.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  23. Tillykke med de 100 :-)
    Jeg smider et heldigt lod i puljen

    SvarSlet
  24. De er sygt lækre! Jeg er med på 1 lod!

    SvarSlet
  25. Hvor er de fede!! Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  26. Stort tillykke med de 100! :-)
    Jeg deltager med 1 lod
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  27. Først og fremmest tillykke med de mange læsere :) Jeg vil super gerne deltage med 2 lodder. KH. Lene

    SvarSlet
  28. Jeg deltager meget gerne med 2 lodder(:

    elisa.with.nielsen@gmail.com

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Lækker give away, og jeg er med på 1 od. Hvis du har lyst kan du lige nå at være med i min give away på min blog:-)

    SvarSlet
  30. Sikke flotte de er :)

    Deltager med 1 lod.

    mia_kahr@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Har lige lavet de lækreste pizzaer, så dette skærebræt ville ha været helt perfekt...
    Satser to lodder og krydser fingre for at jeg kan servere på det næste gang der står pizza på menuen :)

    SvarSlet
  32. Smider et lod i puljen - og krydser fingre helt vildt!!

    SvarSlet
  33. Wow hvor er de flotte! Sådan et vil jeg meget gerne vinde :) Jeg har linket til dig på min blog www.vaskavulla.blogspot.dk, meldt mig som læser og skriver nu her, så tre lodder til mig :)

    SvarSlet
  34. deltager med 1 lod og prøver lykken!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  35. Super lækkert skærebræt, som lige vil passe i mit køkken. Jeg deltager med et lod.
    isdronningen@webspeed.dk

    SvarSlet
  36. Deltager MEGET gerne om lodtrækningen af de flotte skærebrætter.
    Venlig hilsen
    Inge/
    imbh70@hotmail.com

    SvarSlet
  37. deltager også meget gerne. hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  38. Deltager meget gerne i lodtrækningen, de er SÅ fine de skærebrætter. Jeg har ingen blog men har delt med alle mine venner på Facebook, så deltager med 2 lodder. Krysdser fingre :-) Hilsen Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  39. Sikke nogle lækre skærebrætter! Jeg deltager helt klart med 2 lodder.

    http://regnbuebarnetvigga.blogspot.com

    SvarSlet
  40. Jeg er også med på et enkelt lod, hvor er de bare flotte :)

    line301 (at) gmail.com

    SvarSlet
  41. 1 lod til mig! :)
    m-ii-m@hotmail.com

    http://christinachili.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    SvarSlet
  42. Jeg vil meget gerne være med på et lod :)

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann@gmail.com

    SvarSlet
  43. Tillykke jeg er napper lige et lod med :D

    SvarSlet
  44. Uh jeg skal da lige nå at være med på 2 lodder!
    Hvor har det bare en lækker størrelse.. Så-så-man-lige-mig-servere-tapas-på-sådan-én ;-)
    Krydser fingre!

    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  45. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    2 lodder
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    SvarSlet
  46. flot flot skærebræt :-))
    jeg deltager med 1 lod.
    mvh.
    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet