mandag den 26. marts 2012

Nye naboer og skønne farver

er flyttet ind....
Naboerne har 4 ben og er bare 4 smukke heste.
Vi har på vores grund en stor mark der er indhegnet, som vi ikke bruger, og vores rigtige nabo har spurgt om de må låne den til deres heste. Ja hvorfor ikke - de er da bare skønne og livsbekræftende at kigge på fra alle vores vinduer :) De springer og leger og guffer af det saftige græs.



Mille er allerede forelsket i hestedyrene, gulerødderne er forsvundet fra køleskabet, og hun snakker til dem som sine bedste venner :)
Sjovt så hedder de 2 mindste ponyer Magnus & Mille :)



Det er ingen hemmelig hed, at jeg ikke er så tryg ved farver i min indretning -
men ingen regel uden en afvigelse - jeg ELSKER farver på blomster i mit hjem. Jeg hilser i dag foråret velkommen med min yndlingsblomst ranunkler i pink og lilla lækre tulipaner :) (og så endda til en rigtig billig pris - 20,- for tulipanerne og 10,- for ranunkler)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar