lørdag den 23. marts 2013

Påskeferie = nye projekter :)

Juhuu så er det påskeferie - ja altså jeg skal arbejde de fleste dage i butikken (jeg skal jo have åbent, når andre har fri til at kigge på møbler ;), men feriestemning er her nu alligevel fordi børnene har fri. Jeg elsker ferie hvor sengetiden for alle er rykket, så vi råhygger om aftenen og får puttet nogle nye projekter ind i mellem arbejde og hygge.
Som du kan se på billederne så har jeg tyvstartet  og pønser på en billedvæg og der skal også tapeseres lidt hist og pist. Jeg har forelsket mig i 3 af Ferm Livings tapeter og kom til at købe en rulle af hver uden helt at vide faktisk hvor det skal sidde....:) Vi får se som ferien skrider frem :)


2 kommentarer:

  1. Det er ikke godt med al den sol - Man får lyst til at lave om på det hele ;0)

    SvarSlet
  2. Blir spændende at se, glæder mig til at være med på sidelinjen et par uger:-)

    Jeg elsker ferms tapeter.

    Go påske

    Knus

    SvarSlet