onsdag den 11. december 2013

Julehjem...

Mit julehjem er i Alt for Damerne i denne uge...ja det vil jo altså sige mit julehjem 2012, for sådan en reportage tages nemlig året før det kommer i bladene...det var sådan et smukt frostvejr den dag i december sidste år, hvor stylist Mette Helena Rasmussen og fotograf Tia Borgsmith var forbi og tage billeder hos mig. Alt for Damerne har selvfølgelig kun valgt et udpluk af billederne ud fra hele fotoserien, men jeg synes der er så mange fine billeder, så dem skal I ikke snydes for...de kommer her.
Det er egentlig lidt mærkeligt at se de billeder, for hold da fest hvor er der meget der allerede er lavet om siden de blev taget.














6 kommentarer:

  1. Hvor ER det flotte billeder. Sikke et hjem du har! Billedet af hele familien er virkelig godt!! Kan sandelig godt forstå at du er stolt, og det MÅ sandelig også være helt mærkeligt at se sin egen bolig i et blad :-), men det er jo også kun fordi det er så flot. Du kan være stolt!
    God dag
    Kram Jeanette

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke billeder af dit hjem - kan godt forstå det er svært at vælge nogen ud, når der er SÅ mange flotte!
    De fortjener vist en deler på min blog snart ;-) God jul!

    SvarSlet
  3. Dit hjem er bare så smukt, Tine! Og nok ekstra smukt ved juletid ;) Flot reportage og smukke billeder! Knus

    SvarSlet
  4. Wauw, så mange smukke billeder. Må være dejligt at have sådan en stak dejlige billeder - også selvom de er lidt "forældet" nu.

    SvarSlet
  5. Fede billeder. Det ligner jo et helt designer hjem!!! Tak fordi vi kigge med indenfor. Du bor virkelig lækkert.

    SvarSlet