lørdag den 14. december 2013

Lidt mer' kobber

Jeg har lavet en smule om på det lille toilet i stueetagen...vi har længe manglet en stænkplade bag vasken og jeg har ikke kunnet beslutte mig til hvad det skal være, så nu har jeg sat en kobberplade op  og det giver en dejlig varm glød til rummet. Pladen er ikke lakeret og er allerede nu efter en uge ved at få patina fra vandstænk mm. og det synes jeg bare at den egentlig bliver flot af....jeg ved ikke hvor længe den bliver ved med at være fin at se på, men det må tiden vise og så må jeg bare tage den ned igen :)
Jeg har allerede tabt mit hjerte til kobber og i kølvandet på det, så kommer farven lyserød/pudder mere og mere ind også i vores hjem...
Det lille toiletskab er malet om og lidt nye små krukker der gemmer på hårelastikker og dims og dut....
Den ene væg i badeværelset skal have tapet på, men det projekt må blive i juleferien jeg når det vist ikke inden :)





2 kommentarer:

  1. hej, hvor køber du kobberplader i eksakt mål? ser flot ud..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa
      Jeg har købt en kæmpe plade og så selv skåret det ud med en stiksav. Kunne heller ikke finde ud af hvor man kunne få det på mål :)

      Slet