tirsdag den 25. marts 2014

Forårsfornemmelser...

Det hele spirer i haven...og det gør børnene også :)  Mille skyder i vejret så alle bukserne stumper, så vi har shoppet lidt til makrellen...jeg plejer ikke sådan at blogge om børnetøj, men jeg har nu i flere sæsoner købt tøj til børnene fra Zara, og jeg vil blot lige dele med jer, at de altså har sådan noget fint børnetøj til meget rimelige priser (H&M niveau) og i fin kvalitet.



Dette er hvad vi har købt til forårsgarderoben, men du kan selv se det hele på www.zara.com
Jeg gad da godt have det samme i min str. :)

Indlægget er ikke sponsoreret :)

2 kommentarer:

  1. Hvor sjovt, har netop været en smut i Zara i dag, og kom hjem med en del lækkerier til Karla... Lækre ting du/I har valgt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de har så mange fine ting med gode detaljer synes jeg og til virkelig gode priser til de lidt større piger ;)

      Slet