lørdag den 16. juni 2012

Kup i dag :)

Ja egentlig var det slet ikke noget jeg samlede på....det har jeg ladet min mor om (hun har en pæn samling), men efter jeg er kommet ind her i blogland og følger mange af jer andre....så må jeg altså være blevet påvirket i stor stil .....når jeg har læst jeres indlæg om de små fine Lyngby vaser så har jeg sukket - kunne bare mærke at sådan nogle ønsker jeg mig også, og så i dag i genbrugen - der står der da bare en og smilte til mig for 5 kr. - Halleluja og haps haps !!
Jeg tror da også jeg vil prøve at nappe et par stykker i min mors samling - bare for at se om hun opdager det :) Det er da synd at den skal stå her helt alene??


Jeg kan også læse rundt omkring, at mange pæoner blomstrer lystigt i haverne - mine knuger stadig sammen i knop - "skynd jer nu søde blomstervenner - jeg vil gerne nyde jer og jeg tager på ferie om en god uge ...hvis I ikke skynder jeg bliver I altså klippet af og sat ind foran brændeovnen......:)




Og så har jeg købt en gammel teaktræsstol fra 1960'erne - den er blevet sort og er kommet indenfor her hos mig selv. Den skal stå ved det lille bord i stuen. Den har lidt Wegner over sig i formgivningen synes jeg, men aner ikke hvem der har tegnet den....Det er sjældent jeg finder dem med træsæde - de plejer at være polstrede....men denne er bare så fin og enkel synes jeg :)


4 kommentarer:

  1. Fantastiske køb, er ret misundelig på din stol, den er virkelig lækker!

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth
    Ja den er bare så fin og designeragtig selvom det er en gammel sag :)

    SvarSlet
  3. Årh... 5 kroner!!!! Suk :)

    Jeg synes også stolen er helt fantastisk...

    SvarSlet