søndag den 14. oktober 2012

Ny butik...

Ja sådan virker det i al fald. Hele min butik er nemlig blevet lavet om. Det er planlagt i hovedet de sidste par måneder, og der er med min mors hjælp knoklet igennem de sidste par dage....og sikke et resultat - tænk her kunne blive så fint :)
Det er jo bare en stor hal jeg har butikken i og altså ikke et "rigtigt" butikslokale, med det kræver altså så meget plads med alle de gamle møbler....men det udfordrer lidt at gøre det hyggeligt her, når der er 12 meter til loftet og betongulv :)
Det ene hjørne nede bagi butikken har altid være lidt "dødt" og jeg har haft problemer med at få det sådan rigtig godt, men nu er bare blevet lige som jeg drømte om. Jeg har hæftet noget fedt stof på væggene som tapet, der bare gør det vild hyggeligt :)

Jeg er helt høj af processen (selvom kroppen virkelig kan mærkes i dag efter en arbejdsdag i går til kl. 1 i nat) og jeg smider bare et hav af billeder ud i æteren :)



 










2 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud! Hyggeligt og indbydende - må altså se om jeg ikke en dag kan få det presset ind med et besøg! :o)

    SvarSlet
  2. Hej Pia - du skal være hjertelig velkommen :)KH Tine

    SvarSlet