mandag den 29. oktober 2012

Fødselsdag

Har den stået på i weekenden...min kære far bliver nemlig gammel i morgen ....han fylder 70 år. Tænke jeg synes at 70 år lyder så frygtelig gammel, men sådan er han jo bare ikke i virkeligheden - i mine øjne er han stadig den samme far han jo altid har været. Så god og kærlig og bare den bedste!! (og man er jo altså ikke ældre end man føler sig i hjertet vel?)
Han er den beskedne type der egentlig ikke vil fejres, men han havde inviteret den nærmeste familie på restaurant i lørdags, og da han først skal have sin gave i morgen på dagen, så havde vi lavet en skøn lagkage til ham. På toppen pyntede den gamle sure mand fra Muppet Show som jeg engang har fundet i en genbrug :) Min mand sagde da vi afleverede den "vi skal have  figuren med hjem igen, for vi har også Miss Piggy, så vi skal bruge dem til jeres guldbryllup" :)

Og så det var en 6-lags - ren Ole Peppe stil :)


 
Jeg er normalt ikke sådan en knag i køkkenet, men chokoladebladene blev så fine - ren Mette Blomsterberg. Jeg penslede bare nogle fine blade fra haven med flydende chokolade og da det var stivnet kunne bladene nemt trækkes af og så var der de fineste chokoladeblade tilbage....
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar