fredag den 2. november 2012

Anbefaling....

Det med sådan at rykke et par dage ud af kalenderen og tage væk det er bare SÅ dejligt - jeg er vild med at se nye steder og få ny energi, men for at være helt ærlig så har Tyskland aldrig sådan helt tiltalt mig....synes der var for meget pølsetyskeri og sauerkraut over det, men for pokker hvor er det egentlig pinligt at have sådanne fordomme.....for de er virkelig blevet gjort til skamme efter de sidste dage...!!

Som jeg skrev sidst så blev min far 70 år i tirsdag og gaven fra os til ham (og min mor) var en oplevelsestur i 3 dage til den smukke gamle by Lübeck i Tyskland sammen med os alle 4....han blev overrasket og kidnappet fra morgenstunden og afsted gik det sydover....


Jeg spammer jer totalt med billeder fra en sindsyg flot og garanteret overset udflugtsmulighed kun knap 2 timer fra grænsen. Der er en meget gammel Unesco-bevaret midtby med historiens vingesus, shopping og marcipan i lange baner....:) Kan virkelig anbefales...










2 kommentarer:

  1. Ja, det er smukt og eventyrligt dernede.
    Kunne godt tænke mig at besøge byen i også juletiden, der rygtes om deres julemarkeder.

    SvarSlet
  2. Ja vi var desværre lidt for tidligt på den til julemarked, men det er garanteret vild hyggeligt! :)

    SvarSlet