tirsdag den 13. november 2012

Varm mås

Jeg ved ikke om jeg er ved at gå i vinterhi eller hvad der er med mig (ja aftale-kalenderen siger noget helt andet...), men jeg altså helt tosset med pels i øjeblikket (altså i boligen ;-))....så vores Charles Eames stole har fået sig et sæde af islandsk lammeskind i grå farver...de kan nemlig godt være lidt kolde at plante sig i. Nu ser de så både fine vamsede ud og de er formidabel lækre at sidde i. Jeg har hele tiden synes, at et helt lammeskind var for stort til stolene, men man kan få dem i sædestørrelse (nærmest et alm. skind der er skåret over) fra Nordal, så det er nærmest genialt - og nu kan vi så holde måsen varm :)




1 kommentar:

  1. Hvor er det lækkert :-) Jeg har forresten en konkurrence kørende hvor der er mulighed for at vinde et gavekort på 200,- til Morfars Moustache. Kig gerne forbi konkurrencen her: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/11/konkurrence-2.html

    KH Stine // stine-ebbesendahl.dk

    SvarSlet