tirsdag den 16. april 2013

Sjov på væggen...

Jeg har leget lidt og malet på en væg i trappeopgangen til 1. salen.
For et stykke tid siden blev jeg vældig inspireret af Pia og da min væg har været så tom synes jeg siden jeg tog juletræet af washi tape ned efter jul (se det lige her ) så er jeg altså sprunget ud i det....
Mønstret er inspireret af
denne blog og det giver altså lidt liv nu i trappeopgangen.
Mine børn tabte simpelthen kæben da de opdagede, at mor tegnede på væggen, og nu er de så instrueret i IKKE at gøre det samme ;)

Jeg har brugt Molotow Acrylic pen og den har været super nem at arbejde med...motivet er tegnet tilfældigt op på væggen i hånden - det er det skæve/organiske i motiverne der giver liv synes jeg...




 


Og bliver jeg træt af det - ja så maler jeg da bare væggen hvid igen og starter forfra :)
 

13 kommentarer:

  1. Ser kanon ud! Hvad har du brugt til at tegne med?
    Skøn blog!
    (kig evt forbi min Give Away:)

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten
    Tak :) Jeg har brugt Molotow Acrylic pen - den kan købes ved www.creas.com
    MVH Tine

    SvarSlet
  3. Ser godt ud Tina. Det er sjovt at tegne på vægge ikke ?. Jeg nyder stadig min væg og kan slet ikke forestille mig, at male den over :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bettina, ja ingen tvivl om at jeg også blev vældig inspireret over dit maleri på væggen, men måtte ret hurtigt erkende et stort gap mellem lyst og evner :) (jeg ville ønske jeg kunne lave et magisk univers på væggen som dig)
      Men da jeg så så Pia lavede simpelt mønster på væggen så turde jeg springe ud i det - mega sjovt...og egentlig ikke så svært :) Man skal bare have modet ...
      KH Tine

      Slet
  4. Hvor er det blevet godt - er vildt med dit mønster valg.

    Tak for linket - elsker Blogland og at se hvordan idéer skaber nye idéer - bedre inspiration findes ikke ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og selvtak - dit indlæg gav mig altså lige sparket :)
      Er også vild med dine bobler - men jeg var bange for om denne lille endevæg var for lille det det mønster ...

      Slet
  5. Hold da op, du har en engels tålmodighed!! :)
    Hvordan kan jeg se de to, du er blevet inspireret af?

    SvarSlet
  6. Nej slet ikke tålmodighed - her er der ingen forberedelse eller noget ....mens de andre så fjernsyn i går aften så vupti svupti og så have jeg klasket noget op på væggen...:) Du kan se linkene bag ved den tekst der er lysegrå i stedet for sort oppe i teksten....KH T

    SvarSlet
  7. Hvor ér det flot... vil du tegne flere felter, eller bliver det som nu. Jeg kan godt lide det "skæve" - at det er frihåndstegnet. Det er SÅ flot.
    God dag.

    SvarSlet
  8. Det passer perfekt der til :D

    SvarSlet