mandag den 2. juli 2012

Smukt håndværk

Her på Samui er der en lækker lille butik med det skønneste håndlavede keramik, som jeg altid er nødt til at besøge på ferien...Der er mange ting der nok ikke gør sig, hvis de kommer med tilbage til Danmark (lidt ligesom en Hawai skjorte bare kun er god på Hawai...:)), og så er der også masser af små skønne perler af lækkerhed iblandt. Jeg købte flere ting sidste år, og jeg måtte også have lidt med hjem denne gang ...






Jeg har købt et par af de små vaser i midten af skabet til en enkelt blomst....ville også gerne have skålen nederst med hulkanten....men den er ligesom lidt stor i kufferten...:)


NB: Se lige denne åkandeblomst....den åbner sig kun om aftenen når det er mørkt - når vi står op om morgenen er den helt lukket igen...den er fantastisk smuk!!

2 kommentarer:

  1. Åh de der "sten på stang" er virkelig fine, ville pynte helt vildt i mine høje vinduer som er mega svære at indrette syns jeg!!

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Ja dem er jeg også helt tosset med...har stået og savlet over dem og tænkt på hvordan man kan trylle sådan en i en kuffert :)
    MVH Tine

    SvarSlet