søndag den 22. juli 2012

Nye loppefund...

Jeg har været så heldig at gøre et par nye gode loppefund synes jeg - en fed standerlampe og en skammel i 60'er stil . Det var egentlig til butikken jeg købte dem, da stilen er lige lidt mere retro end vi har her hos os, men på en eller anden måde må det have talt til mig i bilen, for da vi kom hjem flyttede de ind i vores stue...sådan bare lige og jeg synes egentlig de alligevel passer godt ind. Lampen specielt synes jeg er skøn og vi manglede lige noget lys der i sofahjørnet ....






2 kommentarer:

  1. Superfed skammel!
    Kh Eva

    SvarSlet
  2. Lampen passer da perfekt. Jeg er faktisk ret sikker på at, den er magen til en mine forældre havde engang :)
    Skammelen er også ret flot, så kan godt forstå at den også flyttede ind :)
    Kh

    SvarSlet