tirsdag den 21. august 2012

gæstetoilet

Jeg har længe haft det problem på vores lille gæstetoilet i stueetagen, at jeg ikke har fået sat fliser op over vasken med det resultat, at der nemt kommer snavnede vandstænk på den hvide pudsede væg ....men men jeg kan ikke rigtig finde de helt rigtige fliser dertil (samme problem i køkken og de store badeværelser faktisk) - eller jo det kan jeg fra Mano a mano, men de koster spidsen af en jetjager, så jeg søger altså videre efter nogle spændende og alligevel enkelte fliser til lidt lavere priser (links modtages med kyshånd :)).....nå men nu kommer vi til pointen - jeg har idag i mellemtiden som erstatning for fliserne på gæstetoilettet sat masking tape (washi tape) op på væggen over vasken. Det holder nok ikke en evighed, men det kan faktisk godt tørres af med en våd klud (er testet :)) og så synes jeg faktisk at det ser fint ud...bare sådan indtil videre....




2 kommentarer:

  1. God ide´ for at skåne væggen.
    Mon du egentlig ved hvad spidsen af en jetjager koster? *griner* :)
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Griner - nej egentlig ikke - bare pi... dyr ;)

      Slet