mandag den 13. august 2012

Sifonflasker...

Jeg har fået en stor sending af sifonflasker i dag til butikken. De bruges til pynt og mange samler på de fine flasker fra sydeuropa, der ser så fine ud i en vindueskarm, når lyset spiller i de forskellige glasfarver...
Jeg har også fået en masse gevir/bukkeopsatser. Dem er jeg også selv ret vild med i min egen bolig - jeg har et par stykker - et i natur og et som er spraymalet helt hvid. Jeg synes de er vild dekorative i et moderne nordisk hjem. Spray f.eks. en hvid/farve og brug den til kæder i soveværelset/badeværelset :)









Og så har det selvfølgelig været 1. skoledag for vores børn - her står de fine og vandkæmmede i skolegården og i dag begynder Magnus i 3. klasse og Mille i 1.klasse (de synes altså det er lidt ærgeligt at sommerferien er ovre :))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar