onsdag den 15. maj 2013

Bagefter....

JA jeg er bagefter med mange ting i øjeblikket....ikke nok timer i døgnet må jeg erkende ;)
En skøn messe er vel overstået, men jeg må tilstå at jeg har været meget FLAD et par dage....det er altså ret hårdt at flytte så mange møbler til en messestand og tilbage igen, og for at det ikke skal være løgn så glemte jeg at tage billeder af messestanden....for hulan da...:(

En af de mange ting jeg helt sikkert er bagud med, det er mine terasser....jeg er slet ikke klar til sommer på terassen endnu....ingen krukker, ingen blomster, ingen havemøbler....så jeg regner med at pinsen skal bruges til at komme på plads på de 2 terasser. Jeg er dog tyvstartet i dag med et nyt havebord...på den overdækkede terasse har vi en slagbænk og det gamle havebord vi havde sidste år er egentlig for kort til bænken, så jeg har lavet et nyt sammen med min tømmer og jeg har nu i dag malet det gråt....det bliver godt tror jeg :)
Jeg skal nok vende tilbage med billeder når terasserne er klar...:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar