onsdag den 8. maj 2013

Forberedelser til en messe....

Disse dage er travle for jeg forbereder nemlig at skulle på messe i weekenden med butikken. Vi har stand på Shopping Bazar messen den kommende weekend i Fredericia messecenter, og jeg siger jer at det er en fed messe hvis man er til shopping af mærkevarer til rigtig gode priser !!! Der er meget mærkevaretøj til damer og børn og så er der tilbehør, beauty, sko og boligtilbehør....og på den kommende messe også et kæmpe lounceområde til mændene med lækre sager til dem...
Der er virkelig meget der frister på de messer, så vil man ikke fristes, så anbefaler jeg dig slet ikke at tage afsted :) Der er besparelser på messen på op til 80% på normalpriserne....

Du kan læse mere om messen og aktuelle tilbud lige her www.shopping-bazar.dk



Jeg har 5 fribilletter tilbage, så hvis du bor i nærheden og er klar på powershopping, så skriv dine data til mig og jeg sender gratis en billet til dig. Det er først til mølle og de første 5 der henvender sig får billetterne :)
Håber vi ses :)

1 kommentar:

  1. Jeg vil da mægtig gerne have en fribillet til messen :-D
    Bor i Fredericia,så skal derud idag engang-ved godt det er lidt sent at kontakte dig,men så først opslaget nu...
    Send gerne en SMS hvis jeg kan overtage en billet eller to :-) Kh Camilla 51261375

    SvarSlet