torsdag den 20. juni 2013

Nye viser...

Til jul fik jeg et Kähler ur til mit badeværelse, så jeg kunne følge med tiden om morgenen (jeg er altid 5 min. for sent på den) og selvom jeg selv havde ønsket mig det hvide ur med orange viser, så blev jeg aldrig helt dus med det....de viser var altså bare lidt for fresh til mig må jeg erkende og da jeg så i årets første måneder så deres nye udgave i hvid med sorte viser, så var jeg lidt ærgerlig....men heldigvis er jeg ikke typen der er ærgerlig så længe - så hellere gøre noget ved det :)
Jeg har derfor pillet viserne forsigtigt af og sprayet dem sorte og på igen, det var nemt og jeg fik det ur jeg allerhelst vil have. Jeg er ret sikker på, at Kähler ikke anbefaler at pille viserne af uret, men det kan altså sagtens lade sig gøre (på eget ansvar ;-))

1 kommentar:

  1. Ser da godt ud!! Kanon med handy-kvinder, der aldrig ser problemer, men altid muligheder!!!

    SvarSlet