lørdag den 1. december 2012

Jule deko...

Lørdagen her går med rengøring og julepyntning og så er juledekorationerne ved at være på plads. Igen er jeg jo til det enkelte og med lidt natur ind over.....jeg er virkelig ked af at indrømme det, men jeg har aldrig være så glad for kran i dekorationer -
gran = juletræ og det er så det :)
 
 
Stor zinkbakke med mos, hvide bloklys, kogler, en stjerne, et lille gevir og 2 små juletræer i lyst træ (bloomingville)

 
Adventstage fra House Doctor med lidt mos i og en keramikhjort


 
Ja jeg kan åbenbart ikke få nok for jeg har 2 stager a la advent, men jeg bruger dem hele året :) I år har jeg hængt de sødeste porcelænsophæng af hjorte og bambier fra Bloomingville på.


 
Kalenderlys sat på et keramikfad i sart grøn med fod og så bare en enkelt julekugle, en stjerne og et par snedryssede kogler.


God 1. december derude....:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar