mandag den 24. december 2012

Glædelig jul....

Her hos os er der "count down" ....2 børn der har ondt i maven af spænding, men dagen i dag går bare SÅ fint, for jeg har pakket små gaver med underholdning til dagen i dag - en hver time....det er et hit! Jeg var lidt i tvivl, synes egentlig vi i forvejen vælter i gaver til de unger, men jeg er totalt overbevist her bare halvt igennem dagen og børnene er SÅ taknemmelige...:)



Ellers står dagen i dag bare på råhygge og madlavning. Vi skal være her hos os i aften med mine forældre og onkel...en stille og dejlig jul hvor vores børn er i centrum - det fortjener de for de er bare så dejlige....og nu er bordet dækket, konfekten lavet og vi er næsten klar....





Jeg vil gerne benytte lejligheden til at ønske jer derude bag skærmen en virkelig dejlig jul sammen med jeres kære! Det er så vildt at der nu er mere end 100 faste læsere...1000 tak for interessen og velkommen til de nye :)

Kærlige julehilsner fra Tine

3 kommentarer:

  1. Tine, smuk smukkere smukkest...du har bare denne fantastiske stil som jeg suger til mig, hver gang! Gennemført julebord, flotte dekorationer og smukt gavepapir....håber I havde en dejlig jul og at børnene fik en god aften :)

    Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  2. Hvor bor du flot og jeg kan rigtig godt lide din borddækning. Er chocoladerne mon hjemmelavede? De ser gode ud...

    Fin ide med pakker med kl-slet på. Super!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - jo tak dejlig jul og glade børn :) Jo chokoladerne er hjemmelavede...elsker at lave noget jeg elsker at spise :) KH Tine

    SvarSlet