søndag den 23. december 2012

Lidt nyt på kontoret...

Mens sneen er ved at lukke os inde, så kan jeg lige vise frem, at jeg har fået et par hylder/kuber op i kontoret - det giver dejligt mere bordplads på skrivebordet...bare et par gamle trækuber der er malet hvide og så har opslagstavlen også fået nyt stof - ikke fordi det andet på nogen måde var slidt, men jeg må bare erkende at jeg ikke kan så godt med farver i min bolig....jeg forsøgte jo lidt friskt med farverigt stof på denne opslagstavle i foråret, men er aldrig blevet rigtig glad for den....og den nye er lige mig :) (du kan se hvordan den gamle så ud lige HER)

 




Jeg sælger disse juletræer i webshoppen og tænker at de på ingen måder skal pakkes væk efter jul - det ene skal bruges her på kontoret med alle mine bånd og tape...en anden skal stå i badeværelset med ure/smykker...

Jeg håber I også hygger jer derude i alle de andre julehjem - håber ikke for mange skal ud og køre i det vejr...god 4. søndag i advendt i al fald herfra ! KH Tine


1 kommentar:

  1. Ser da skønt ud...rigtig glædelig jul til dig og dine. Glæder mig til flere skønne billeder af dine ideer og fra dit skønne hjem :-)

    SvarSlet