mandag den 14. januar 2013

Nyt inventar i butikken...

Jeg har arbejdet hårdt de sidste mange dage i butikken på en ny disk (sammen med tømren :)) og nu er den blevet malet og klar...og jeg er simpelthen så glad for den. Jeg har glemt at tage billede af den gamle, men det var en ganske lille gammel købmandsdisk, der både var for kort og for lav....så vi har lavet en ny selv der er KÆMPE stor og med en tyk lækker bordplade....og med masser af hyldeplads bag disken til poser, indpakningspapir mm.
Projektet består af trærektler, mdf-plader, en tyk køkkenbordplade og maling :)
Men men når det er mig så har projekterne ligesom med at gribe om sig....fatter ikke hvorfor de altid gør det?? Men når nu der alligevel skulle rokeres om med disken så kom der lige tapet op på et stykke af væggen bagved (fra Ferm Living) og en masse nyt på væggene...:) Stort arbejde - men nu bare drønlækkert at se på og arbejde ved.












5 kommentarer:

  1. Hold op det ser lækkert og indbydende ud. Hvor er det butikken ligger? ?

    SvarSlet
  2. Wauw wauw wauw Tine, det ser drøn hamrende godt ud, det gør det bare.....

    SvarSlet
  3. Hejsa I to :) Tak for det...:)
    Bettina butikken ligger lige udenfor Vejle (lige ved Hotel Munkebjerg hvis du kender det) - du må slå et smut forbi hvis din vej fører dig til det mørke jylland ;) ellers kan du se webshoppen på www.thomsons.dk
    KH Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv troede måske du lå tættere på...ok nettet er også tæt på men ikke heeelt det samme. Jeg vil have din stemning med heh...:-)). Kommer jeg på de kanter får du besøg..

      Slet
  4. Sikke mange fine detaljer du har fået lavet, det ser rigtig hyggeligt ud.

    SvarSlet