mandag den 14. maj 2012

Messe

Jeg er både lidt "høj" og  kvæstet i dag på samme tid. Jeg har nemlig været på messe hele weekenden med forretningen - Shopping Bazar i Fredericia messecenter. Det er sindsygt hård med sådan en messe - både med opstilling og nedpakning af alle de møbler, men det er også samtidig SÅ givende at stå der hele weekenden. Der har bare været så meget positiv respons på standen fra en masse kunder, så jeg er altså så glad i låget i dag :)






1000 tak til min dejlige veninde Lena for al hendes hjælp hele weekenden!!
Også en meget stor tak til alle de venner, der har hjulpet til ved opstilling og nedpakning :)

Og så tager det lige en uge at få det hele på plads i butikken igen :)



3 kommentarer:

  1. Det ser så godt ud, Tine! Jeg bliver nødt til at tage en tur og besøge dig i din butik snart, tror jeg ;-) Knus; Heidi

    SvarSlet
  2. Hej Heidi
    Tak :) Du er altså meget velkommen hvis du suser forbi Vejle en dag - bare jeg lige ved det i forvejen ;)
    Knus Tine

    SvarSlet
  3. Ej hvor godt. Ser altså også godt ud din stand

    SvarSlet