lørdag den 5. maj 2012

Sidste detaljer til tøseværelset...

Så er de sidste detaljer til Milles værelse ankommet - jeg havde bestilt nyt lækkert sengetæppe og sengetøj til tøsepigens værelse. Og det er bare SÅ SMUKT synes jeg (og Mille) - det er syet af smukke retro stoffer i farver der matcher resten af værelset, og er lavet af den meget dygtige dame der også syer børnetæpper til min butik (se blandt andet lige her thomsons.dk). Det er virkelig smukt håndværk og meget gennemført. Sengetæppet har lilla fleece på bagsiden og er quiltet i cirkler på hele tæppet, og sengetøjet har forskellig forside og bagside. Sig endelig til hvis nogen af jer skal have lavet noget specielt i denne stil - vi tager også imod bestillinger :)








Tøsepigen blev så lun på den "nye" dyne at den absolut måtte med ind foran fjensynet og hygge med hende til Disney Sjov igår :)




3 kommentarer:

  1. Ud over din datter er super skøn, så er det også skønne farver der er valgt til hendes værelse. Lilla er bare så meget mere lækker end Prinsesse lyserød over hele værelset ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Tak - ja jeg synes altså også hun er super skøn :)
      Ja jeg synes også så meget mere om lilla - hun har dog en skækkelig lyserød børnesofa hun har lokket sin far til at købe på en tur i byen (moren var tosset da de kom hjem med den skækkelige sag) og den prøvede jeg at snige ud af værelset, men det blev opdaget og den står nu på reposet lige udenfor hendes værelse :)
      KH Tine

      Slet
  2. He he - det kan heller ikke være nemt at snige en børnesofa diskret ud af værelset ;-)
    Min 11 årige datter er, siden hun blev Bieber fan, ENDELIG blevet glad for lilla (hans yndlingsfarve) og det glæder moderen :D

    SvarSlet