torsdag den 31. maj 2012

Vi tæller ned....:)

Jeg er meget dårlig til at være i god tid og planlægge ting, men når det kommer til ferie, så er den længe planlagt og hele familien har de sidste halve år talt ned....vi tager hver sommer væk i min. 3 uger i streg med vores børn - det er nødvendigt for mig at komme væk når jeg til dagligt arbejder hjemmefra og butikken ligger på samme adresse som privaten. Jeg må nok tilstå at jeg aldrig her HELT fri, og derfor er sådan en ferie for os bare SÅ vigtig.
Det bestilte badetøj er kommet med posten i dag og da vi ELSKER ferie med sol, strand og vand, så glæder jeg mig til at se rumpen af dette badetøj stikke op af vandet, når ungerne flere uger i træk dykker efter muslinger på bunden af havet - det er magisk sådan noget vand - jeg tror hver år at de må udvikle svømmehud :)
Mille nægter at gå med top (ja hun er jo altså også kun 6, så det skal nok komme en dag) - så jeg synes at disse bukser fra Småfolk er søde, da der er lidt shorts over dem...:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar